Thursday, November 19, 2009

若你碰到他……

Tanya 蔡健雅的新歌,“若你碰到他”。听了这首歌,觉得深感其受。虽然说,我也不清楚他现在有没有另一半,可,我是真的会永远的祝福他和他的另一半。我时常问朋友的:“你最近有和他来往吗?他怎样了?”甚至朋友也不太清楚他的近况了,没办法咯。发封简讯给他,又不回,有时还挺生气的。也没办法啦,谁叫,他是被我伤害的人。看我部落格的朋友们,有谁认识他吗?若你认识,若你碰到他,代我向他问候问候。告诉他,要幸福哦。他的名是,陈志斌(我也不太清楚他的“斌”是否这样),就读Taylor College,Subang (如果我没记错的话),建筑设计系的。我知道的,真的应该只有那么多。帮帮忙吧~嘻嘻……

Tanya, a singer from Taiwan. I just feel at the same situation as her new song named "If you ever meet him".Though I'm not sure whether he has partner or not,but, I will pray for them forever. I'll always ask my friends,"Are you still keep in touch with him?How is he?"I can say even my friends do not clear with his latest news. I have no idea about this. Every time I sent him a message, he will never reply. Although I will be angry but, never mind, I'm the one who hurt him. Hey guys, do you know him? If you are, please do help me to sent my regards. And also pass him a message, wishing him to happy all the time. His name is, Tan Jiak Ping, studying in Taylor College,Subang ( if I'm not mistaken), major in architecture. That the bit that I know about him. Just give me a hand... Hehe...


* Sorry to those who doesn't know how to read chinese
I don't know how to translate this lyric.. >_<

[我的脆弱坚强 互相作战
理性与感性 失去平衡感
不想让自己 活在过去的遗憾
问宇宙 是否还爱我吗
这问题 早就有答案
若你碰到了 替我问候
告诉 我过得很美满
已忘记 已把泪水全部擦乾
若你碰到了 替我问候
祝福的另一半
不在乎 不再爱也不再等待
就这样吧 若你碰到
爱 没有绝对 虽曾经以为
我终於体会 爱不能倒退
该让它颓废 收起心碎
若你碰到了 替我问候
告诉 我过得很美满
已忘记 已把泪水全部擦乾
若你碰到了 替我问候
祝福的另一半
不在乎 不再爱也不再等待
就这样吧 若你碰到
就这样吧 若你碰到他]

No comments:

Post a Comment