Wednesday, October 6, 2010

08。09。10

《08》

Time passed really fast and it's going to end up our studies at Dasein in 1 and a half months time.
BB!! Your post really makes my tears roll over my eyes! 
You shouldn't mention about this! 
Let us just be happy with what we are having now... T^T

時間流逝得還真快,而咋們即將在一個月半后從達爾尚畢業。
BB!!你的帖子讓我的眼淚在眼裡打轉了啦!
你真的不應該提及這!
好讓咋們能開開心心地珍惜咱們現在所擁有的……T^T

 《09》

We had know each other for 3 years, no, it's 2 going to 3.
Misunderstanding, quarrel, happiness, sad, stressful...
We had been through all kind of situation within years.
Ya, it's a pleasure when I'm awake from the misunderstanding and hold apart again.
It's a faith to be together and yet understanding each other though we are in really different characteristics.
Thank you for being by my side when I'm facing problem.
I'm sorry for being childish and hurt you so much...

咱們認識也3年了,不,應該是2年多。
誤會、爭吵、歡喜、傷心、壓力……
咱們都在這些年來一起度過。
對,我覺得,我能從誤會中蘇醒斌再次和你握著手,是種快樂、該歡慶的事。
咱們擁有不同的個性,但還是能互相瞭解與寬恕并混在一起,是種緣分。
謝謝你們,因為你們在我面臨人生低潮時陪在我身邊。
對不起,因為我的幼稚而傷害了你們……

《10》

Love you girls!

愛你們!

4 comments:

  1. 看来这段友谊让你们成长了不少啊...
    你们毕业前要好好庆祝才行...XD

    ReplyDelete
  2. 呵呵。。。看到我的生日所以进来看看。。

    祝你们友谊常驻~

    ReplyDelete
  3. Jocelyn > 哈哈!可愛。謝謝你。^^

    ReplyDelete