Friday, October 1, 2010

New Skin 。 New Life

Time gone so so fast and yup, it's going to October. Oh no~ My final dateline is coming really really soon.

Why I change my blog skin and why I'm using English?
The very 1st reason is, I've bored with the previous blog skin I had and it's quite messy.
I like minimalist!! Yeah!!

Why English?
I'm actually training myself to use more English instead of Mandarin, to improve my English level.
I think I've stop at certain level since I got into college, even worse! As a preparation for my future, I got to do this. Opps! Sorry, it's I LOVE to do this! ><

Anyway, I'm still going to use Mandarin here. Double language!! Wow... Salute to myself to have such idea!
Just hope this time will not be the 3 minute action (Ha ha! Directly translate from Mandarin~)

Well... I'm going to work out something this few days and may sell SOMETHING at Kutu Market2!
More information about the Kutu Market2 I mentioned, just click on the link above.
So means, I'm going to be really busy until the end of Sunday. Ooohhh~ Bless me for everything!

That's all for this post, with no photo... He he...


時間流逝的真快,又是新的一個月了!哎呀!十月要到啦!怕怕……越來越接近期限了!啊!

你們一定會問,爲什麽我換了部落格的表皮?爲什麽我用英文?
第一:我已厭倦了之前的表皮,看起來還蠻混雜的。現在的我喜歡簡約!嘢~!

爲什麽用英文來編輯?
嘻嘻……其實呢,我在訓練自己,多用英文。自從進了學院,我的英文好像已停留在某個階段,沒進步反而更糟了!爲了我的未來,我得這樣做。啊!不,應該是說,我愛這樣做!(爲了說服自己的話)

但是呢,我不會完全轉換去英文,我決定……用雙語!哇~頓時還挺佩服自己的。希望這次不會是三分鐘熱度。

接下來的日子里,我會很忙,嘻嘻……忙著準備一些東西,可能會在Kutu Market2賣一些東西。(嘻嘻,不說是什麽)有興趣者,點擊那鏈接就行了。意思是說,一直到星期天結束,我將會非常非常的忙!祝福我吧!

就這樣,沒照片的一個帖子。(還挺不習慣的)嘻嘻……

2 comments:

  1. 我现在也是在找个简单的帖子...=.=''
    找不到啊.........

    ReplyDelete
  2. Rye> 你覺得我的帖子怎樣?還好嗎?你可以去Design Template那裡看看。找Simple Layout。我是在那裡找到的。

    ReplyDelete