Saturday, October 9, 2010

Vintage Photo。懷舊照片


Do you see where am I?

看到我在哪裡嗎?




Haha! Actually that's not me, it's my mom, aunt and dad~
Found this in the cupboard and thought to share it here. ><
I look just like my mom when she was young! Wow!
Means, I will be like her when my hair is long enough~
Nice! Haha!

哈哈!其實那照片裏面的不是我,是我的媽媽、阿姨還有老爸~
我是在櫥裏面找到的,然後想和大家分享分享。><
我還真的和少女時的媽媽長得很像!哇~!
那就是說,若我的頭髮有那種長度,就會跟照片裡的媽媽一樣咯!
美!哈哈!

3 comments:

  1. 真的超像的咯~~
    头发好经典的美^^

    ReplyDelete
  2. 對對對!!
    我也蠻喜歡媽咪的頭髮~
    尤其是最後一張。

    ReplyDelete