Friday, October 1, 2010

Hair Cut / 理髮記


(Funny Jun~ 好笑的君~)


Finally I couldn't stand anymore...
I had a hair cut at KLplaza there! Expensive!! But it's worth because I like it~ ^^
What do you think?
Maybe the changes isn't big, but, it's much more clean and tidy. No more fluffy hair end.
Just love it so much~!
Thanks Jun's mom for bringing me there.
I think my next time would be before I'm going oversea.
Hope that time my hair would be by my chest~ Ha ha!

我終於忍不住了……
今天下午去了KLplaza 理髮。很貴!但值得,因為我對這次的髮型很滿意!嘻嘻……
你們覺得怎樣?還好嗎?
可能這髮型變化不大,但至少是比之前整齊了,乾淨了!毛躁的髪尾不見啦~
我是超喜歡的!
謝謝君的媽咪帶我去。
我想,下一次再去那裡理髮,應該是在我出國留學之前了。
希望到時候,我的頭髮已經長至胸部~哈哈!

5 comments:

  1. 林沛君很好笑...
    遮住自己脸...stupid
    hahaha

    ReplyDelete
  2. 哈哈!是咯!
    她說沒化妝的眼睛不能看
    就遮住了。哈哈!

    ReplyDelete
  3. 哇...
    很nice..如果染色会更好看.
    下次要带我去..k^^

    ReplyDelete
  4. 哈哈~
    遮着脸就看不到新发型的效果了咯...>"<

    ReplyDelete
  5. 哈哈~Elaine,沒問題!
    Rye> 哈哈,是咯,但她就是遮住。哈哈!

    ReplyDelete