Saturday, October 2, 2010

It's tomorrow! 明天就是了!


It's tomorrow!
Hope everything will be fine.
Actually, this time, my friend had rent a space for her stall.
I just bumped in very last minute to join them when I knew Thai trip had been canceled. T^T
It was Thursday night, and the Kutu Market will be on Sunday!
Wow! Afraid that I couldn't finish what I can do to sell.
Anyway, wish to see you guys there to support. ^^
Want to know more bout this market, just click here direct to the link.
C ya!

明天就是了!
希望一切將順利~
這次是朋友——君租了個攤位要賣東西。
我是在最後最後一分鐘說要加入的,因為……
我的泰國之旅取消了……T^T
知道旅程取消的時候,已經是星期四的晚上了,而這跳蚤市場就是這星期日!
哇!我真的很害怕我不能把我要賣的小東西們做完。
我希望啊……你們能到場支持支持 ^^
想得到更多的資訊,點擊這裡鏈接去吧~
明天見!

2 comments: