Monday, October 4, 2010

New Item。新東西


The Japanese word said: I'm Mika.
The character represent me, it's my icon. 
Small eyes with a always-smiling-face. ^^

那日文是寫著:我是米卡。
那小女孩呢,則是我的標誌,代表著我。
小眼睛和一張永遠掛著微笑的臉。^^


I love putting up the headset, listen tothe lyrics, the melody and rhythm ...
So relaxing~ Love it!

我喜歡把耳機給帶上,聽著那歌詞、那旋律與節奏……
多么的逍遙自在呀!我就是喜歡這樣!


My new doll - Auntie Maria
Not for sale! (but can custom made, haha!)

我的新寵——瑪利亞阿嫂
非賣品!(但可以定做,哈哈!)


New design, new items!
I'm selling these cute hand phone hanger.
RM10 each, buy 3 for RM25 only!
Can custom made.
Just let me know what you want me to draw on it.

新設計,新東西!
我在邁著小可愛的小吊飾。
RM10一個,買3個算你RM25而已!
可以定做。
你只需要告訴我你要我畫上去的東西就行了。



2 comments:

  1. 哈哈,不是。裝的是玻璃棉花。你要我可以做。遲點會做成香包。^^

    ReplyDelete